گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

دست...

دست هام به واسطه کدو بادمجان ها شد شبیه دست کد بانو ها.........

 

یک تجربه:هنگام پوست کردن کدو و بادمجان حتما از دستکش استفاده کنید !!!

 

پی نوشت :اگه مثل من براتون سوال شده که بادمجان درسته یا بادنجان بد نیست به اینجا مراجعه کنید.چیز های جالبی راجب بادمجان نوشته...

 


میو میو عوض میشه.......؟؟....!!!

یه جورایی از اینی که هستم خسته شدم.....

واسه همین یه مدته دنبال اینم که ببینم چه جوری می تونم یه تغییر تحولاتی تو زندگیم به وجود بیارم:

اول از همه گفتم تیپ و ظاهرم رو عوض کنم....به این نیت پا شدیم رفتیم خرید،که مثلا چیز های  متفاوتی بخرم ولی وقتی برگشتیم خونه تنها چیزی که تو خرید هام با قبل فرق داشت یک عدد کفش پاشنه بلند بود که منو از اسپرت پوشی جدا می کرد!!!

به این نتیجه رسیدم که من این تیپ و ظاهرم رو از هر مدل دیگه ایی بیشتر دوست دارم و باهاش راحترم،پس بی خیال ظاهر خودم شدم و گیر دادم به ظاهر خونمون......

تصمیم گرفتم خونمون رو از این آبی بودن در بیارم ولی هرچی فکر کردم هی به  این نتیجه رسیدم که آخه من آبی بیشتر دوست می دارم و دلم نمیاد خونمون آبی نباشه....یه جورایی ترکیب رنگی خونم رو خیلی دوست می دارم واسه همین به این نتیجه رسیدم که تا عید دست به ترکیب خونه نمیزنم!!

امروز نشستیم (من و خودم)فکر کردیم گفتیم سمت کدبانوگری رو امتحان می کنیم...شاید خوشمان آمد،بنابراین با همسر همیشه همراهمان ،رفتیم تره بار.

در برابر چشمان حیرت زده همسر ،کلی بادمجان و کدو خریدم(آخه این اولین باری بود که بعد دو سال زندگی ما کدو و بادمجان می خریدیم)

مثل مسخ شده ها جلوی غرفه سبزی فروشی ایستاده بودم که یک آن به خودم اومدم...دیدم هیچ رقمه حاضر نیستم سبزی پاک کنم تازه بعد خورد کن و داستان های دیگه....سریع بی خیال شدم و برگشتیم خونه....

کدو و بادمجان ها همین طوری روی سینک مونده تا فردا یه گلی به سر بگیرم و دیگه دلم نخواد این مدلی تغییرکنم ...بابا وقتی اینها آماده اش هست که دیگه اسم این کار نمیشه کدبانوگری،وقت تلف کردنه یه جورایی!!

خلاصه اینک همچنان دنبال اینم که یه تغییر تحولاتی بدم تو زندگیم.... البته یکی دو تا ایده ی دیگه هم تو ذهنم هست که به محض عملی شدن ،نتیجه اش رو اعلام می کنم.

راستی اگه ایده ای دارین خوش حال میشم بگین