گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

توی لعنتی

از تو بدم میاد

از تویی که درست مقابلم نشسته

چشم های بی حالت ، حالم را بد می کند

از تو بدم میاد

از تویی که این روز ها حتی حوصله من را هم نداری

از تویی که مدام به جان من نق می زنی و نمی دانی چه مرگت شده

از تو بدم میاد

از تویی که این روزها فقط می خوای بخوابی و نمی دانم با این خواب کوفتی می خوای از چی فرار کنی

از تو بدم میاد

از تویی که خودت نیستی و اصرار داری خود لعنتیت رو به جای من جا بزنی


حالم از این تو بهم میخوره

چراغ ها رو خاموش میکنم که نبینمت 

ولی 

هنوز یه تصویر گنگی از تو توی آینه هست

همین لحظه قسم می خورم که 

اگه بخوای اینطوری ادامه بدی

هرچی آینه هست توی این خونه رو

جمع می کنم

که دیگه هیچ وقت نبینمت.

خلاص

نظرات 1 + ارسال نظر
در دوردست‌ها شنبه 13 مهر 1392 ساعت 04:39 ب.ظ http://farfaraway.blogfa.com

دعوا نکن اینقدر با خودت
خودت گناه داری خب

نه لازمه اصلا لازمه بعضی وقت ها یه چی برداری محکم بکوبی تو سر خودت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد