گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

به دخترم...4...

چقدر زود داری  بزرگ می شی و من هنوز در اولین لحظه ی دیدنت مانده ام.............

کاش می شد هر لحظه ی با تو را هزار بار زندگی کنم....

لحظه به لحظه و ثانیه ثانیه ی این روز ها را با  تو نفس می کشم ....با تو بزرگ می شوم...با تو زندگی می کنم و با تو فقط با توست که فهمیدم زنده بودن را.......

من بی تو چیزی نبودم....هیچ چیز

با تو بود که من جان گرفتم...تو از آن ذات الهی که در وجودت جا مانده بود در من دمیدی و نفس های بریده ی من را به هم  دوختی....

من از تو زاده شدم نه تو از من......تو به من معنا دادی....من از تو سیراب شدم...من با تو راه رفتم گویی که پیش از تو قدمی بر نداشته بودم......

دخترم 

ای آرامش لحظه های بودنم 

مرا ببخش که این چنین خودخواهانه دست و پا می زنم برای پیشرفت تو...تو پیشرفتی نیاز نداری.......

تو همه آنی و همه جان...تو همه پاکی و من همه خاک

من  که باشم که بخواهم به تو بیاموزم

تو به من آموختی محبت را....زندگی را...مادری را......

و من وامدار لحظه های محبتت مانده ام!

ای شکوه افرینش...ای ناب ترین خلقت خداوندی..ای پاک ترین جلوه گاه  هستی

کاش خداوند به من قدرتی می داد تا قدر لحظه های با تو بودن را بدانم...


تو بزرگ می شوی و من هنوز در همان لحظه ی اول جا مانده ام....




با عشق

مادر


نظرات 3 + ارسال نظر
پگاه سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 01:08 ب.ظ


اول !

دوستم اینقدر ها هم دوق نداره ها اول شدن مگه به غیر از تو و آرزو کی میاد اینجا

پگاه سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

ای جانم
قشنگ بود دوستم

فدات شم

پگاه سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

خدا هردوتون رو حفظ کنه عزیزم

شما رو هم دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد