گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

و اینک یه مامان به روایت بازی

گفتن بازی کن

گفتیم چشم!!!

اگه ماهی از سال بودم: ماه مهر

اگه یه روز هفته بودم: شنبه

اگه یه عدد بودم: 1

اگه یه جهت بودم: شمال

اگه یه همراه بودم: مادر

اگه یه نوشیدنی بودم: شراب

اگه یه گناه بودم: نمی خوام بگم!!

اگه یه درخت بودم: سرو اگه یه گل بودم: گل رز مینیاتوری

اگه آب و هوا بودم:خنک پاییزی با رگبار پراکندهنیشخند


اگه یه رنگ بودم: آبی فیروزه ایی

اگه یه پرنده بودم: قو
اگه یه صدا بودم: فریاد اعتراض
اگه یه فعل بودم: برگشت

اگه یه خیابون بودم: خیابونی که اینقدر پهن باشه که هیچ وقت ترافیک نشه

اگه یه پنجره بودم: از این پنجره سفید خوشگل های طرح انگلیسی

اگه تاریخ بودم:فقط می خوام تاریخ یه روز باشم...


22/2/90

اگه یه فیلم بودم: می دونم حتما کمدی بودمنیشخند

اگه پزشک بودم: جراح قلب
اگه یه وسیله آشپز خونه بودم: یه دویست و چند کاره با یه مارک عالینیشخند

اگه یه ساز بودم: پیانو

اگه یه کتاب بودم: فارسی اول دبستان

اگه شعر بودم:یه غزل حافظ

اگه یه اسم بودم: گیس گلابتون

اگه طبیعت بودم:جنگل

اگه یه حس بودم: مهر مادری

اگه یه بازی بودم: یه قل دو قل...گرگم به هوا...دزد و پلیس...همه بازی های زمان بچه گیمون

اگر یه بیماری بودم: سرما خوردگی با ابریزش بینی فراوان و گرفتگی صدا بیش از حد
اگه یه فحش بودم: یه فحش آبدار

اگه یه حیوون بودم:خرگوش یا اسب

اگه حکم دادگاه بودم:80 ضربه شلاق

اگه یه میوه بودم: توت فرنگی

اگه یه هنر بودم: نقاشی



نظرات 7 + ارسال نظر
گالیا دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://navdanealmas.blogfa.com/

سلام
اجازه هست شما رو به این بازی لینک کنم

پگاه سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://yejayekhob.persianblog.ir

اگه ماهی از سال بودم: ماه مهر

اگه یه روز هفته بودم: دوشنبه

اگه یه عدد بودم: 4

اگه یه جهت بودم: جنوب غربی

اگه یه همراه بودم: هم دل

اگه یه نوشیدنی بودم: شیر کاکائو

اگه یه گناه بودم: دل شکستن

اگه یه درخت بودم: بید مجنون

اگه یه گل بودم: گل نرگس

اگه آب و هوا بودم: بارونی

اگه یه رنگ بودم: آبی یا نارنجی

اگه یه پرنده بودم: مرغابی وحشی

اگه یه صدا بودم: فریاد خفته در گلو

اگه یه فعل بودم: رسیدن

پگاه سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://yejayekhob.persianblog.ir

اگه یه خیابون بودم: خیابون ولیعصر

اگه یه پنجره بودم: پنجره چوبی با گل های شمعدونی

اگه تاریخ بودم: ایران باستان

اگه یه فیلم بودم: بینوایان

اگه پزشک بودم: دندانپزشک

اگه یه وسیله آشپز خونه بودم: یخچال

اگه یه ساز بودم: سه تار

اگه یه کتاب بودم: مسیح باز مصلوب

اگه شعر بودم: آبی خاکستری سیاه مصدق

اگه یه اسم بودم: پگاه

اگه طبیعت بودم: آبشار

اگه یه حس بودم: مادرانه

اگه یه بازی بودم: بیست و یک

پگاه سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://yejayekhob.persianblog.ir

اگر یه بیماری بودم: سل

اگه یه فحش بودم: اخمخ

اگه یه حیوون بودم: پاندا

اگه حکم دادگاه بودم:حبس ابد

اگه یه میوه بودم: آلبالو

اگه یه هنر بودم: نویسندگی

شما هم امتحان کنید، بازی جالبی هست...

پگاه سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://yejayekhob.persianblog.ir

گالیا جان لینک کن مادر اجازه اش رو من میگیرم !

در دوردست‌ها سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.farfaraway.blogfa.com

چشمتون بی بلا!

گالیا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

بعله پگاه جان :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد