گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

89 روز دیگر باقیست...

دو روز رو ننوشتم اونم دلیل دارم، معتاد شده بودم معتاد یه بازی به اسم farm town سه بار تا مرحله 23ش رفتم ولی هرسه بار هم هنگ کرد ,خیلی حیف شد،کلی از بازیش خوشم اومده بود ولی خوب ، خوب شد که هنگ کرد و من بی خیالش شدم آخه از زندگی  انداخته بودم، الانم تو ترکم به خودم قول دادم سمت هیچ بازیی دیگه نرم تا اینطوری دچار شکست عشقی نشم!!!!!!

پ ن 1: دقیقا 89 روزمونده به پایان 26سالگیم ، پس شمارش معکوس میریم تا آخرش!!!


بعد نوشت: این پست واسه دیروز بود ولی از فرط خستگی امروز گذاشتمش.



نظرات 3 + ارسال نظر
وب مانی دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

گیتاریست دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 06:41 ب.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

آخی، شکست عشقی باید بازیشو امتحان کنم،

راستی من خیلی از اسم سهیلا خوشم میاد، خیلی زیاد. چرا این 26 سالگی واست اینقدر مهمه که روزشماری می کنی؟

به من سر بزن، لینکت کردم.

26سالگی برام مهم نیست ، گذر عمر مهمه برام

در دوردست‌ها سه‌شنبه 25 تیر 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

اعتیاد بد دردیه خواهر. میدونم ... میـــــــــــــدونم. کشیدم!
البته من هیچ وقت در گیم استعداد نداشتم و برای این که احساس سرخوردگی بهم دست نده هم زیاد طرفش نمیرم. برم هم مطمئنن همون اولهاش گیم اور میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد