گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

گوشه دنج یه مامان

...برای یه مامان،از نون شب واجب تر، همین یه گوشه ی دنج

باز آمدم.........

بالاخره برگشتم

البته با دست پر و کلی برنامه

می خوام متحول بشم. . .

می دونم که می تونم. . .

خودم رو مجبور کردم هر روز یه پست بزارم حتی اگه شده یه خط 

اینطوری بیشتر پایبند می مونم به برنامه هام!

می خوام روز شمار بنویسم از خودم تا هر  روز یه کار مفید انجام بدم.

اسمش رو  هم می زارم

اخرین روزهای 26 سالگی 


نظرات 4 + ارسال نظر
وب مانی پنج‌شنبه 20 تیر 1392 ساعت 02:08 ب.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

سلام دوست خوب ما!! شما جزو اولین بازدیدکننده های وبلاگ ما (مریم و سعید ( و سروش و سینا) زیر یک سقف) بودید ! بیش 10 سال از اون روزگار گذشته ! خوشحال میشیم اگه یه بار دیگه دل مهربونتونو با ما همراه کنید و سری به ما بزنید! مرسی

سلام دوست خوب ما!! شما جزو اولین بازدیدکننده های وبلاگ ما (مریم و سعید ( و سروش و سینا) زیر یک سقف) بودید ! بیش 10 سال از اون روزگار گذشته ! خوشحال میشیم اگه یه بار دیگه دل مهربونتونو با ما همراه کنید و سری به ما بزنید! مرسی

کی؟ من؟ واقعا؟

در دوردست‌ها شنبه 22 تیر 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

به به .
سلام علیکم
مامان خانومی
بذار که داری خوب میذاری
ما هم حواسمون بهت هست که کم کاری نکنی.
فعلا تذکر میدم بهت که مال بیست و یکم رو نذاشتی :دال

دستت درد نکنه دوستم، آره واقعا احتیاج دارم که یکی با چوب بالا سرم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد